آژانس آرزوی آسمان آبی

خلیج دلفین دبی Dolphin Bay Dubai

دلفیناریوم دبی مجموعه ای زیبا و پر هیجان برای نمایش دلفین هاست. این مجموعه بسیار مناسب بازدید های خانوادگی ست. در این دلفیناریوم به بازیگوشی دلفین ها و فک ها می نشینید. دلفیناریوم دبی به تنهایی خود ماهانه بیش از 40هزار نفر جهت بازدید به سمت خود جذب مینماید. دلفیناریوم دبی از جمله پربازدید ترین جاذبه های توریستی خاورمیانه است. دلفین ها جانورانی بسیار باهوش هستند و می توانند به سرعت با انسان ارتباط بر قرار کنند. به همین دلیل این حیوانات بامزه برای استفاده در سیرک و پارک های آبی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. در هتل آتلانتیس دبی، قسمت وسیعی به برنامه دلفین ها اختصاص داده شده که با نام "خلیج دلفین" شناخته می شود. با آسمان آبی همراه باشید تا با این مکان تفریحی بیشتر آشنا شویم.

خلیج-دلفین-دبی

شما در این مجموعه می توانید به تماشای نمایش دلفین ها بپردازید و با پوشیدن لباس مناسب (حتی برای بانوان محجبه) به داخل آب بروید و به مدت 30 دقیقه با دلفین ها شنا و بازی کنید و آن ها را نوازش کنید. حتی اگر دوست ندارید به داخل آب بروید باز می توانید از این محیط لذت ببرید، به دلفین ها غذا بدهید، آنها را در آغوش بگیرید، ببوسید و با آن ها عکس بگیرید. این مکان برای کودکان شما نیز بسیار امن می باشد و خطری آن ها را تهدید نمی کند، ولی افراد زیر 12 سال حتماً باید با همراهی بزرگسالان به این مکان بروند. در این مجموعه حتماً باید لباس شنا مخصوص آنجا را بپوشید و اجازه پوشیدن لباس شنا شخصی به شما داده نمی شود. اگر شما عاشق دلفین ها و شیرین کاری این موجودات بامزه هستید در سفر خود به دبی، بازدید از خلیج دلفین ها را از دست ندهید.

خلیج-دلفین-دبی-امارات

مطالب مرتبط:

آکواریوم آتلانتیس دبی

پناهگاه حیات وحش راس الخور دبی





ارسال توسط آرزوی آسمان آبی

آکواریوم آتلانتیس دبی (The Lost Chambers Aquarium )

آکواریوم آتلانتیس دبی به صورت تونل هایی ساخته شده که از دریا رد می شود و شما می توانید رد شدن ماهی ها را از بالای سر خود ببینید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این آکواریوم، امکان غواصی در میان گونه های مختلف ماهی و حتی غذا دادن به کوسه می باشد. شما می توانید با پوشیدن لباس غواصی در شهر گمشده آتلانتیس که در این مجموعه بازسازی شده است گشت و گذار کنید. هتل آتلانتیس دبی فقط یک هتل لوکس و مجلل نیست و اماکن تفریحی زیادی در محوطه این هتل ساخته شده است که گردشگرانی که مهمان این هتل نمی باشند نیز می توانند از این اماکن گردشگری بازدید کنند و اوقات خوشی را سفر خود به شهر مدرن دبی تجربه کنند. یکی از این جاذبه ها آکواریوم آتلانتیس دبی می باشد که با نام "آکواریوم تالار گمشده" شناخته شده است. با آژانس آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا با جزئیات این آکواریوم بیشتر آشنا شوید.

آکواریوم-آتلانتیس-دبی

شیشه ای که در ساخت این آکواریم استفاده شده 10متر طول دارد و ضخامت آن به 70 سانتی متر می رسد. این آکواریوم خانه بیش از 65 هزار جانور دریایی می باشد مانند سفره ماهی، خرچنگ دریایی، کوچک ترین اسب آبی و انواع مختلف کوسه، فقط بخشی از انواع مختلف جانوران دریایی موجود در این آکواریوم می باشد. در آکواریوم آتلانتیس کلاس های یوگا نیز برگزار می شود که تجربه خاصی برای علاقمندان به ورزش یوگا می باشد و می توانند آرامش خاصی را در تونل های زیر آب تجربه کنند. اگر در یک روز بخواهید از پارک آبی، خلیج دلفین دبی و آکواریوم آتلانتیس دیدن نمایید می توانید بلیط های آن را با تخفیف قابل توجهی تهیه نمایید.

آکواریوم-آتلانتیس-دبی-امارات

مطالب مرتبط:

خلیج دلفین دبی





ارسال توسط آرزوی آسمان آبی

اتوبوس شگفت انگیز دبی Dubai Wonder Bus Tours

اتوبوس شگفت انگیز دبی از جمله جاذبه های تفریحی دبی است. این اتوبوس توسط گارد ساحلی امارات متحده تایید شده است. تور اتوبوس شگفت انگیز دبی به مسافران تور دبی بسیار توصیه می شود. تور شگفت انگیز، هیجان انگیز و منحصر به فرد اتوبوس دبی برای تمام سنین مناسب است. مسیر گذر این اتوبوس از خشکی به سمت دریاست و از اماکن گردشگری مانند دهکده های بادیه نشین، مسجد جمیرا دبی، موزه دبی و تپه های شنی جالب و مزارعی که در آن شترمرغ ها را پرورش می دهند، پل ال واس، دادگاه دبی، موزه اتحادیه دبی، منطقه آل فهیدی دبی، ایستگاه ابرا، سوق قدیمی دبی، روستای میراث و غواصی دبی، شهرداری دبی، سوق قدیمی دیره و … را به شما نشان می دهد. هنگام سوار شدن بر اتوبوس آبی دبی به مسافران جلیقه های نجاتی داده می شود و داخل ماشین از تمامی تجهیزات مورد نیاز برای مواقع ضروری و نیز تهویه هوای بسیار قوی در گرما و سرما، صندلی های بسیار نرم و راحت که در قسمت زیر آن یک بسته کمک های دریایی و همچنین صفحه نمایش تلویزیون بزرگ و کپسول آتش نشانی وجود دارد که مسافران تور دبی از آن بهره مند شوید. این تور تقریبا یک ساعت و نیم طول می کشد و همراه توریستان گردشگری کارکنان عالی با دانش زیاد برای معرفی مکان های دیدنی و دو راننده و دستیار که به وضوح از شغل خود لذت می برند در کنار شما می باشند و بعد از دیدن زیبایی های خشکی وارد آب میشوند و مانند یک قایق روی رودخانه شناور می ماند. 
آدرس مرکز اتوبوس شگفت انگیز دبی : خیابان جمیرا - جمیرا 1 - ساختمان 171 - مجتمع خرید Mercate- طبقه زیر زمین 
نحوه دسترسی به اتوبوس شگفت انگیز دبی : از طریق لاین قرمز مترو به ایستگاه مترو Dubai Mall سپس پس از حدود 10 دقیقه با تاکسی یا حدود 50 دقیقه پیاده روی طی کنید. 
تلفن تماس مرکز اتوبوس شگفت انگیز دبی : 0097143595656 
وب سایت اتوبوس شگفت انگیز دبی : www.wonderbusdubai.net 
پست الکترونیکی اتوبوس شگفت انگیز دبی : booking@wonderbustours.net 
ساعت کاری اتوبوس شگفت انگیز دبی : از ساعت 9 صبح تا 9 شب قیمت بلیط اصلی اتوبوس شگفت انگیز دبی نرخ قیمت بلیط اتوبوس شگفت انگیز دبی برای بزرگسالان در حدود 180 درهم و برای کودکان بین 3 تا 11 سال در حدود 120 درهم است. 

اتوبوس-شگفت-انگیز-دبی

مطالب مرتبط:

تور کشتی دبی 





ارسال توسط آرزوی آسمان آبی

تور کشتی کروز دبی Dubai Cruise Ship

تور کشتی کروز دبی از جمله پرطرفدارترین تورهای دریایی به کشورهای مختلف و مخصوصا ایرانی هاست. تور کشتی کروز دبی می تواند خاطره ای متفاوت را برای شما به ارمغان آورد. در تور کشتی دبی می توانید به تماشای زیبایی های طبیعی و یا ساختگی دبی و همچنین سایر بنادر اطراف دبی بپردازید. بندر دبی واقع در کشور امارات متحده عربی است و نیز از جمله معروف ترین نقاط شیخ نشین دبی است. دبی بر خلاف سایر شهرهای عربی تنها شش درصد از درآمد خود را از طریق منابع نفتی درمی آورد. اما بیشترین درآمد خود را از طریق صتعن توریسم به این کشور به دست می آورد چرا که جاذبه های گردشگری دبی از جذابیت های بسیاری برخوردار است که سالانه گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می نماید. فرقی ندارد که از طریق دریایی به دبی سفر کنید یا از طریق هوایی. اما زمانی که به دبی سفر کردید می توانید شاهد مراکز خرید فراوانی در دبی باشید. از جمله معروف ترین مراکز خرید دبی می توان به مرکز خرید دبی مال، مرکز تجاری تفریحی دبی و ... اشاره کرد. در دبی به جز مراکز خرید فراوان افرادی بسیاری به منظور تماشای مساجد دبی و یا برج مدرن دبی مانند برج خلیفه دبی، هتل برج العرب دبی می نشینند. هنگامی که شما با تور کشتی دبی به دبی سوار می کنید در مسیر خود می توانید از بنادر ابوظبی، بنی یاس، مسقط یا خورالفکان نیز دیدن کنید. ورود به این بنادر می تواند فرصت مناسبی برای بازدید از بناهایی مانند مسجد شیخ زائد، مسجد بزرگ سلطان قابوس، منطقه تاریخی نیزوا و ... باشد. در طول سفر خود با کشتی می توانید از امکانات رفاهی، تفریحی و خدماتی تور کشتی کروز دبی استفاده نمایید. از جمله امکانات کشتی های کروز می توان به مواردی چون رستوران، کافی شاپ، کلاب، سینما، استخر و ... اشاره کرد که تماما نوید بخش خلق خاطرات زیبا در سفر به دبی است. سفر کردن با کشتی کروز می تواند از یک روز تا چند روز به طول انجامد. این کشتی هم مسافربری و هم تفریحی می باشد. انواع و اقسام مختلفی از این نوع کشتی ها وجود دارد که دارای امکانات فوق العاده برای گردشگران هستند و همانند یک هتل 5 ستاره می باشند. در داخل کشتی کروز در طبقات مختلف تسهیلاتی از جمله رستوران های متفاوت با هر نوع ذائقه های غذایی، سینما های 3 و 4 بعدی با فیلم های به روز و هیجان انگیز که قابل استفاده برای هر نوع سنی می باشد، استخر های بزرگ و کوچک که هم به صورت روباز و سر پوشیده است با سرسره های آبی برای تمام سنین، فروشگاهای مختلف برای خرید سوغاتی و یا پوشاک با بهترین برندهای معروف، سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا به صورت حرفه ای، کافه 24 ساعته که انواع نوشیدنی های خوشمزه و بین المللی را سرو می کند، آمفی تئاتر و نمایش های شبانه با برنامه های طنز، مهد کودک و شهر بازی کوچک برای سرگرمی کودکان همراه با مربیان با تجربه، اتاق های مطابق میل مسافرین عزیز با تمامی امکانات لازم تور کشتی دبی با صندوق امانات و تهویه هوای مناسب، زمین های بازی والیبال و فوتبال که به صورت پیشرفته طراحی شده است، کتابخانه و باشگاه بدنسازی با بهترین دستگاه های روز دنیا، وای فای رایگان و حتی دکتر و پرستاران با تجربه برای آسایش حال شما تعبیه شده است. سفر کردن بر روی اقیانوس آبی بیکران و دیدن طلوع و غروب زیبا خورشید یکی از لذت های وصف نشدنی می باشد که می توانید در تور دبی از آن استفاده کنید. .  

کشتی-کروز-دبی

مطالب مرتبط:

اتوبوس شگفت انگیز دبی





ارسال توسط آرزوی آسمان آبی

رستوران اتمسفر دبی At.mosphere Restaurant Dubai

رستوران اتمسفر بالاترین مکان برای غذا خوردن در کل جهان می باشد که در کتاب گنیس نیز به ثبت رسیده ولی جذابیت آن فقط به محل قرارگیری رستوران محدود نمی شود بلکه کیفیت غذا های این رستوران یکی دیگر از نکات جذابی می باشد که دارای غذاهای مد روز با بهترین مواد اولیه، که به صورت روزانه از سراسر جهان تهیه می شود، می باشد. اگر به دنبال یک تجربه شگفت انگیز و خاص در تور دبی خود هستید حتما به رستوران اتمسفر دبی در طبقه 122 برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان، در ارتفاع 442 متری از سطح زمین سری بزنید. تجربه صرف غذا و تماشای منظره زیبای شهر دبی و دریای نیلگون خلیج فارس، برای هر کسی بسیار لذت بخش خواهد بود. این رستوران در برج خلیفه دبی واقع شده است. با آسمان آبی همراه باشید تا با جزئیات لوکس ترین رستوران دبی آشنا شوید.

رستوران-اتمسفر-دبی-امارات

شما با استفاده از آسانسور تمام شیشه ای برج خلیفه باید به این رستوران بروید که خود تجربه ای به یاد ماندنی و جالبی است. در بدو ورود در این مجموعه دو انتخاب دارید؛ می توانید در رستوران لوکس یک وعده غذایی کامل را صرف کنید و یا در قسمت سالن آن، با دوستان خود چای و میان وعده میل کنید و اوقات خوشی در کنار یکدیگر داشته باشید.

رستوران-اتمسفر-دبی

 شما بعد از صرف غذا می توانید از منو چای و دسر های خوشمزه استفاده کنید و همراه با یک موزیک لایت به تماشای منظره بی نظیر شهر بپردازید.توجه داشته باشید که برای رفتن به این رستوران لوکس، پوشش مناسبی داشته باشید و با شلوارک و دمپایی به آنجا نروید.

رستوران-اتمسفر





ارسال توسط آرزوی آسمان آبی

جاذبه تفریحی دنیای ماجراجویی IMG دبی

دنیای ماجراجویی IMG از زیباترین و هیجانی ترین جاذبه های گردشگری دبی است. مساحت کل مجتمع به اندازه 1.5 میلیون متر مربع است که از آن به اندازه 28 متر زمین فوتبال استفاده شده است. در این پارک پر است از وسایل ورزشی و تفریحی فراوان و هیجان انگیزی که هر بزرگ و کوچکی را به خود جذب می کند. هنگامی که شما به عنوان توریست در سفر به دبی برنامه ریزی می کنید، میتوانید یک روز کامل از سفر خود را در این پارک هیجان انگیز سپری کنید. 

مشخصات دنیای ماجراجویی IMG دبی

دبی مجموعه ای ست از ترین ها. بهترین، شیک ترین ، لوکس ترین و جذاب ترین جاذبه های گردشگری، مراکز خرید، هتل ها، مراکز تفریحی در دبی گرد هم آمدند. از میان تمام مکان های دیدنی دبی، تعدادی پارک تفریحی وجود دارند که برای خانواده و دوستان به عنوان محیطی جذاب شناخته شده است. جاذبه تفریحی دنیای ماجراجویی IMG یکی از این جاذبه های تفریحی ست. دنیای ماجراجوی IMG دبی، مجتمعی تجاری ست و به عنوان بزرگ ترین پارک تم دار سرپوشیده دنیا شناخته شده است. امکانات مجسمه سازی و نیز کارهای هنری مدرن می تواند محیطی پر از شخصیت های کارتونی و قهرمانی دنیا را در این پارک گردآوری کند. مجسمه های دایناسوری در اندازه های طبیعی در این محل قرار داده شده اند. 
صاحب جاذبه تفریحی پارک تفریحی IMG دبی، مصطفی گالادری و نیز گروه الیاس است. دنیای ماجراجویی IMG به عنوان اولین پارک با تم مگا در دبی است. در اطراف محیط این پارک بر اساس شخصیت های کارتونی طراحی شده است. در این پارک دایناسورها با دمایی مناسب قرار دارند 

دنیای ماجراجویی IMG دبی _ آسمان آبی

 

قیمت ورودی دنیای ماجراجویی IMG

قیمت بلیط پارک دنیای ماجراجویی IMG دبی بر اساس ویژگی های هر فرد متفاوت است. جهت خرید بلیط دنیای ماجراجویی IMG باید از طریق سایت و یا به صورت حضوری بلیت تهیه نمایید. 

قسمت های مختلف پارک دنیای ماجراجویی IMG دبی

منطقه مارول

در منطقه مارول Marvel می توانید تجربه عجایب قوانین فیزیک، عجیب ترین دستگاه های علمی را داشته باشید.


دره گمشده
دره گمشده Lost Valley دره ای ست پراز دایناسور. بسیاری از فعالیت های مهم و هیجان انگیز در کنار مجسمه های حقیقی قرار دارد. 

 

دنیای ماجراجویی IMG دبی _ آسمان آبی

مطالب مشابه:

پارک الوصل دبی

پارک صفا دبی

پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک مشرف دبی

پارک آبی آتلانتیس دبی

پارک زعبیل دبی

پارک ساحلی الممزر دبی

پارک ساحلی جمیرا دبی

 





ارسال توسط آرزوی آسمان آبی

باغ پروانه دبی Butterfly Garden Dubai

باغ پروانه دبی باغ دایره ای شکلی ست و اولین پارک پروانه منطقه است، این باغ فضایی بالغ بر 1800 متر مربع را پوشش میدهد. این مجموعه دارای 9 گنبد با پوشش گل های فراوان است. باغ پروانه دبی محل زندگی طیف وسیعی از پروانه ها در رنگ و اندازه ها و گونه های مختلف است. باغ گل معجزه دبی درست در کنار باغ پروانه دبی قرار دارد. لازم به ذکر است که گنبدهای موجود در این مجموعه به سیستم کنترل دما مجهز است، همین باعث می شود که محیطی آرامش بخش را برای پروانه ها فراهم کند. تا در تمام طول سال باز باشند. به همراه این باغ یک موزه پروانه و حشرات که اولین نمونه از نوع خود در جهان می باشد و همچنین یک پارک گل سه بعدی به شکل پروانه نیز ساخته شده است تا بازدید کنندگان به تماشای این موجودات رنگارنگ بنشینند.
آدرس باغ پروانه دبی: شیخ محمد بن زید راد ، البرشا

باغ پروانه دبی _ آسمان آبی

باغ پروانه دبی _ آسمان آبی

مطالب مشابه:

باغ گل معجزه دبی





ارسال توسط آرزوی آسمان آبی

باغ گل معجزه دبی Miracle Flower Garden Dubai

باغ گل معجزه دبی به عنوان جاذبه ای شگفت انگیز در دل کویر در دبی در سال 2013 همزمان با 14 فوریه که روز عشق نام دارد این مجموعه افتتاح شد. در این باغ زیبا نزدیک به 45 میلیون گل در 60 گونه مختلف قرار دارد. وقتی وارد باغ گل معجزه ی دبی می شوید و بوی فرح بخش گل ها را استشمام می کنید، شیفته گل آرایی زیبا و منحصر به فرد این پارک می شوید. باغ پروانه دبی درست در کنار باغ گل معجزه ی دبی قرار دارد. گردشگران بهتر است حتما در طول زندگی خود از دبی دیدن نمایند. به این منظور بهتر است از تور دبی آژانس آسمان آبی استفاده نمایید.
باغ گل معجزه دبی مجموعه ای بی نظیر در زمینه گردشگری ست و جزء یکی از منحصر به فرد ترین نمونه ها در تمام دنیاست.لازم به ذکر است که مدیر این مجموعه توریستی هر سال چیدمان گل ها را تغییر میدهد. وی بر این باور است که بازدیدکنندگان نباید با صحنه های تکراری روبرو شوند. اگر بازدید کنندگان با صحنه های تکراری روبرو شوند از اهمیت این مجموعه گردشگری در ذهنشان کاسته می شود و تازگی اولیه را برایشان ندارد.مجموعه بی نظیر باغ گل معجزه دبی جایزه ی Garden Tourism سال 2015 را به واسطه خلق یک باغ نوین و نیز ثبت رکورد در گینس به منظور گل آرایی بلندترین مجسمه است.

بهترین زمان بازدید از باغ گل معجزه دبی

بهترین زمان بازدید از باغ گل میراکل دبی در فصل بهار و زمستان است. در فصل تابستان به دلیل شرایط هوایی این مجموعه تعطیل است.

قوانین باغ گل معجزه دبی

*خوردن خوراکی در باغ ممنون است.
*نشستن بر روی چمن ممنوع است.
*دوچرخه سواری در باغچه ها غیر قانونی است.

باغ گل معجزه دبی _ آسمان آبی

خانه هایی با گل در باغ معجزه دبی _ آسمان آبی

مطالب مشابه:

باغ پروانه دبی





ارسال توسط آرزوی آسمان آبی

ساحل بادبادک ها (ساحل کایت- کایت سواری در دبی)

ساحل کایت واقع در جنوب ساحل جمیرا، ساحلی طولانی و پوشیده شده از ماسه های سفید است. ساحل بادبادک ها به عنوان مقصدی عالی برای گردشگران تور ارزان دبی است. ساحل بادبادک های دبی به عنوان یکی از جالب ترین سواحل دبی معروف است. این ساحل در نزدیکی برج العرب دبی قرار دارد. در کنار مسیرهای مخصوص پیاده روی می توانید از رستوران های سیار که به فروش بستنی، پیتزا، همبرگر، کباب، غذاهای دریایی و ... می پردازند خوراکی مورد علاقه خود را تهیه نمایید. ساحل کایت سواری جمیرا دبی سالانه گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می نماید.

ساحل بادبادک های دبی _ آسمان آبی

امکانات ساحل بادبادک ها در دبی (کایت سواری در دبی)

اجاره چتر، اجاره تخت ساحلی، دوش در ساحل و اتاق تعویض لباس، محل شارژ گوشیلازم به ذکر است که ورزش هایی مانند اسکی روی آب، کایت سواری، قایق موزی، والیبال ساحلی، فوتبال صابونی، اسکیت در ساحل بادبادک ها وجود دارد.همچنین در این ساحل بادبادک ها در دبی، منطقه ای قرار دارد که مخصوص کودکان است.

ساحل بادبادک ها در دبی _ آسمان آبی

ساحل بادبادک های دبی _ آسمان آبی

مطالب مشابه:

ساحل جمیرا دبی

 




ارسال توسط آرزوی آسمان آبی

ساحل جمیرا دبی Jumeirah Beach Dubai

ساحل جمیرا دبی با طول 3 کیلومتر یکی از محبوب ترین سواحل پیاده روی در دبی محسوب می شود. در این ساحل به راحتی می توان حمام آفتاب گرفت و در پرتو لذت بخش آفتاب شیرجه خواهید زد. ساحل جمیرا بسیار تمیز و بدون هیچ نوع زباله ای است.یکی از جذابیت های این ساحل وجود برج العرب در نزدیکی آن است. از دلایل زیبایی ساحل جمیرا دبی می توان به منظره ی برج العرب و خط ساحلی زنده می باشد. امکانات و تفریحات آبی ساحل جمیرا یکی از دلایل محبوبیت این ساحل زیبا در دبی است. اگر از مسافران تور دبی هستید که به همراه خانواده خود به این شهر زیبا سفر می کنید می توانید با خیال راحت به ساحل جمیرا رفته و از امکانات زیبای آن استفاده کنید.شهر مدرن دبی، در امتداد خلیج فارس تأسیس شده است و علاوه بر جاذبه های توریستی شگفت انگیزی که در آنجا ساخته شده سواحل بسیار زیبایی دارد که مسافران تور دبی می توانند از آنها لذت ببرند. با آژانس آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا با یکی از این سواحل محبوب آشنا شوید.

ساحل-جمیرا-دبی

ساحل زیبای جمیرا یکی از معروف ترین و محبوب ترین سواحل شهر دبی می باشد که به خاطر شن های سفید رنگ، آرامش خاصی را به شما می دهد. این ساحل در واقع یک خط ساحلی می باشد که در امتداد خلیج همشیه فارس قرار دارد و با نام های جمیرا 1،2 و 3 شناخته می شود. در امتداد این ساحل هتل های 5 ستاره ی لوکس متعددی وجود دارد مانند برج العرب و هتل جمیرا بیچ. اگر میهمان یکی از این هتل ها می باشید می توانید از ساحل اختصاصی خود هتل استفاده کنید در غیر این صورت ساحل های عمومی نیز وجود دارد که همه مردم می توانند از آن استفاده کنند. شما حتی می توانید برای استفاده از ساحل جمیرا به پارک ساحلی جمیرا نیز بروید و علاوه بر ساحل، از امکانات دیگر این پارک نیز استفاده کنید.در نزدیکی ساحل جمیرا 1، مسجد تاریخی جمیرا و باغ وحش دبی قرار دارد و در نزدیکی جمیرا 3، پارک آبی وایلد وادی دبی قرار دارد که می توانید در کنار ساحل از این جاذبه های تفریحی دبی نیز دیدن نمایید.

ساحل-جمیرا-دبی-امارات

مطالب مشابه:

ساحل بادبادک ها در دبی





ارسال توسط آرزوی آسمان آبی